Annons:
Etikettallmänt
Läst 965 ggr
StillaSinnet
2015-08-05 19:07

Yoga Girl i Uppsala

Någon som ska till Uppsala 15 augusti och deltaga i klass ledd av Rachel Brathen?

Jag har köpt en biljett och ser fram mot en utflykt dig, strosa runt på mässan innan klassen 🙂

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Annons:
fridelfina
2015-08-07 19:40
#1

Lyckos! Det blir säkert toppenbra! Ska inte dit tyvärr…

 
 

StillaSinnet
2015-09-06 16:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 14
Förhandsgranskning av bild 2 av 14
Förhandsgranskning av bild 3 av 14
Förhandsgranskning av bild 4 av 14
Förhandsgranskning av bild 5 av 14
Förhandsgranskning av bild 6 av 14
Förhandsgranskning av bild 7 av 14
Förhandsgranskning av bild 8 av 14
Förhandsgranskning av bild 9 av 14
Förhandsgranskning av bild 10 av 14
Förhandsgranskning av bild 11 av 14
Förhandsgranskning av bild 12 av 14
Förhandsgranskning av bild 13 av 14
Förhandsgranskning av bild 14 av 14
#2

Det är några veckor sedan nu och jag har varit ganska upptagen sedan dess, men nu har jag en stund för mig själv. 

Jag har inte så mycket bilder och de har dålig kvalité men ändå ett bevis och en känsla av hur det var ❤️

Rachel är en sann ängel! Fantastiskt ödmjuk, rolig, lätt till skratt, bjuder på sig själv och tårarna rann på de flesta. Fina Ringo strövade fritt i lokalen och lade sig på någons matta för att vila 🤗.  Om tillfället kommer tillbaka så ta chansen!

Vi var 900 personer🤪 och ändå fick man en intim och personlig feeling och kontakt tack vare de Medarbetare reachel hade på golvet som gick runt och och lade en hjälpande hand här och där och under avslappningen fick jag healing av en kvinna som gick runt, satte sig ner, lade händerna vid mina tinningar och tryckte lätt över tredje ögat i pannan, så gick hon till nästa och nästa. Dennis, Reachels underbara man, var en av medhjälparna 😉

På vägen upp stannade vi för att min äskade man alias privatchaffis ville ha en slurk kaffe. Jag passade på att yoga lite för att rätta till stelheten som 2,5tim bilresa ger. Underbart väder och fantastisk uppladdning!

Smyckena köpte jag på mässan, från Icon, och jag tror Reachel har ett sådant runt fotenleden på bilden jag tog på henne. Såg det när jag kom hem!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Loris M
2015-09-06 17:13
#3

Härliga bilder! Speciellt den när så många personer ligger ner på sina mattor. Det måste ha varit underbara energier när så många förenas i samma tanke och känsla.🙂

StillaSinnet
2015-09-06 18:41
#4

#3 ja, det var ganska mäktigt! Det roliga var blandningen av folk. Alt från barn i äldre, nybörjare, instruktörer, kraftiga, tunna, tatuerade och utsmyckade till tusen och några i vanliga gympakläder. Alla var där av samma skäl: gemenskapen med yogan. 

Man fick inte ha skor därinne så väskor och skor låstes in. Efter yogan gick alla barfota på mässan. det var också en häftig upplevelse! Här i Sverige, gå barfota på mässa😃! Det kändes underbart ❤️

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: