Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 855 ggr
Leifsdotra
11/23/15, 11:13 AM

Liten presentation

Hej! Jag är född -69, bor sedan på liten lantgård där vi har en del djur och börjar lära oss mer om odling. Familjen består av mig, make och två barn som är 15 och 10 år gamla. Jag har länge haft problem med spänningshuvudvärk och har också nyligen fått diagnosen fibromyalgi, har blivit rekommenderad att testa yin yoga, men det finns inga kurser som funkar med livspusslet tyvärr och vill därför kolla vilka tips man kan få den här vägen 🙂

Fritidsintressen finns det dåligt med tid för när man jobbar och har gård, fast barnen, gården och djuren ÄR ju mitt intresse, så det är helt ok att det tar all min fritid ❤️ Jobbar med IT och funderar på att byta jobb, fast inom samma område!

Annons:
fridelfina
11/25/15, 2:15 PM
#1

Hej! Gillar också yinyoga, jag har gett lite tips här och där så läs gärna tidigare inlägg. När jag sitter vid dator kan jag lägga in fler tips!

 
 

StillaSinnet
12/5/15, 1:15 PM
#2

Jag kan rekommendera yogobe. De har många bra program och bra instruktioner. När du reggar dig där får du några dagar gratis prova-på, men om du tycker det är värt det så kan du sedan abonnera månadsvis eller helårsvis. 

YOGOBE

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: