Barnyoga

Meddy Teddy

2016-04-24 11:06 #0 av: Artlink

har ni hört talas om Meddy Teddy? Barnyogavärldens egen maskot som alltid blundar och ler. Den började som tecknad figur som lärde barnen mindfulness, meditation och yoga via böcker och har nu blivit en mjukisnalle med full rörlighet som kan ställas i alla yoga asanas. Ännu finns bara EN variant av Meddy Teddy, en yogi (pojke) men yogini är på väg! Jag vill så gärna ha mastern och mattan också. Haha, har jag sagt att jag är förskolelärare Galen. Klart jag föll för den här Hjärta

Den släpptes utanför USA 18 april och jag har beställt en sådan fin nalle för att ha vid min matta när jag yogar med barnen. 

Jag tror absolut Meddyteddy kommer göra succé, vad tror ni?

Jag har ingen egen bild att lägga in ännu men när han kommer lovar jag fota och visa. Tills dess kan ni kika på den här youtubeklippet. 

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2016-04-27 19:49 #1 av: Loris M

Åh vilken mysig nalle! Den vill jag också ha. KärFörstår fullständigt att du vill ha den. SkrattarGillar hans slutna ögon. Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-04-27 20:14 #2 av: NeferNefer

Jättefin Hjärta

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.