Annons:
Etikettyoga
Läst 808 ggr
Goagubben94
11/21/16, 8:16 PM

Yogakompusar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag älskar yoga verkligen mycket, undrar om det finns någon som också kör yoga? Kört i ett år Berätta lite om era asanas utvecklingar och hur det går Jag håller på med och utvecklar min Sayanasana (Elbow Variation) Repose pose Min Adho Mukha Vrksasana - Handstand Min Pungu Mayurasana - Wunded Peacock

Annons:
Goagubben94
11/21/16, 8:17 PM
#1

Jag tillägger dock att jag inte är en nybörjare längre, var det för ett år sedan, ska satsa på yogainstruktör nästa år

[colors_]
11/28/16, 10:49 PM
#2

Hej! Roligt att du är intresserad av yoga.

Jag läser om, och utövar denna typ av yoga, som innehåller asanas, meditation och även andningsövningar (på engelska): http://www.aypsite.org

Blir att jag mediterar från och till, några ggr per vecka, och utövar även en del andningsövningar då. Man ska egentligen utöva varje dag helst, två ggr/dag, men det blir mer sällan för mig just nu av olika anledningar. Tänker att det iaf är något…🙂

Jag har läst genom själva grundlektionerna, och ett antal av böckerna inom Yoganis (författaren) "Enlightenment Series" vilket består av elva böcker på engelska.

Det finns även ett forum där jag skriver ibland, också det på engelska med medlemmar från olika delar av världen.

//colors_

Upp till toppen
Annons: