Annons:
Etikettmeditation
Läst 2015 ggr
LaPrincipessa
12/4/16, 8:27 PM

Meditationskudde billigt?

Jag letar efter en bra meditationskudde! Vet inte om rund eller halvmåneformad är bäst? Vad föredrar ni?

Någon som vet var man kan hitta en bra till ett billigt pris? Ska precis börja med meditation och lite lätt yoga så tar gärna emot tips!

Annons:
punkmusic
12/5/16, 9:42 PM
#1

Aldrig hört om detta fenomen men tradera möjligtvis? :)

[colors_]
12/6/16, 8:35 PM
#2

Hej! Varför inte sy en egen meditationskudde, om du kan och har möjlighet? Jag snickrade mig en meditationspall i tonåren, det var både kul och jag kunde anpassa den precis efter mig och mina behov. Har inte pallen kvar, men skulle gärna vilja göra en till någon gång! :) Bara ett tips.

punkmusic
12/8/16, 9:45 PM
#3

#2 Det var en väldigt bra ide! :)

fridelfina
12/9/16, 12:46 AM
#4

Olika tips: -vanliga kuddar -en rullad matta eller yogamatta -en hög med böcker -sy egen och fyll med boveteskal (eller vad det nu är för skal) Sen efter ett tag kanske du har sparat ihop till en ny när du fått kläm på hur du vill ha det.

 
 

StillaSinnet
12/29/16, 11:22 AM
#5

Menar du dynor eller boster?

Fyrkantiga sittdynor med syftet att komma upp bättre med sittbenen för att få en bättre hållning kan man handla på Jysk tex. för 60-70.-/st

Bolster är knepigare att hitta billigt.

Nyttadesign säljer annars mycket härliga kuddar av olika typer med boveteskal. De är tunga men lätta att forma och blir stabilare än vanliga vaddkuddar. Jag har ingen egen man har provat och vill köpa denna. Inte billiga men mycket bättre än billiga alternativ.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

fridelfina
12/31/16, 11:14 PM
#6

Artlink, har en liknande men inte så nöjd med den i meditation. Den är för hög

 
 

Annons:
StillaSinnet
1/2/17, 10:04 AM
#7

#6 vilken? Jyskdynan eller bovetekudden?

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: