Allmänt

Ny sajtvärd för Yoga & meditation iFokus?

2017-04-11 22:00 #0 av: Artlink

Eftersom jag dels har för lite tid totalt hemma och har dessutom ännu mindre tid vid datorn och ytterligare minimalt med tid för att ägna mig åt forum som iFokus så måste jag helt enkelt lämna uppdraget som sajtvärd.

Jag hoppas fler med mig skulle tycka att det vore synd om år enda yogasajt läggs ner och att det finns många som vill ta över sajtvärdskapet efter mig. 

Hör av er till supporten Hjärta

Namasté 

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2017-04-14 21:19 #1 av: [colors_]

Hej!

Det vore synd om sajten försvann.
Jag är intresserad av yoga och har kunskap i ämnet, men känner inte att jag har tiden eller orken att ta över en iFokus-sida just nu.
Det hade säkert varit ett intressant och roligt intresse om man exempelvis var helt ledig, eller typ pensionerad eller så, men har nyss börjat på ett nytt heltidsjobb med mera.

Jag hoppas dock att sajten finner en ny sajtvärd så att den kan leva vidare. Jag är inne här och kikar emellanåt...

Anmäl
2017-04-18 10:07 #2 av: Niklas

#0: Jag har lyft ut dig som värd och hoppas att det så småningom dyker upp någon som vill ta över sajten.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Ta med iFokus på semestern. Ny app för iOS och Android.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.