Annons:
Etikettyoga
Läst 1226 ggr
tlover
5/8/17, 7:50 PM

"Yogakläder" för frusna?

Jag har problem med lederna, särskilt när det är "kallt".

Vilka kläder skulle kunna passa att yoga i som är varmare än vanliga "yogakläder" och som lätt går att "skala av" för när jag fått upp värmen lite (att stå ut tills jag blivit varm funkar helt enkelt inte för mina leder).

Det behöver inte vara någon speciellt märke som är tänkt till yoga bara något som funkar till Yoga

l'm back

Annons:
StillaSinnet
5/14/17, 9:01 AM
#1

De flesta som yogar har både benvärmare och handledsvärmare, i alla fall innan passet kör igång. 

Det finns yogabyxor i plysch som är varma. 

Jag är själv väldigt frusen och yogar alltid i långärmat men vill vara barfota för greppets skull och  har därför raggsockor på mig  tills vi börjar själva yogan. De ligger bredvid mattan och åker på igen till avslappningen.

Det finns även yoga i uppvärmda salar. Läs mer om Bikram yoga.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

tlover
5/14/17, 10:08 AM
#2

#1 Yogar hemma så jag kan tyvärr inte ha det uppvärmt så. Jag testade att yoga i benvärmare och en vanlig tröja som var lätt att röra sig i och ta av senast och det funkade relativt bra. Jag hade även tagit fram en filt för avslappningen. 

Men jag får kolla in byxorna till senare, jag vill ju kunna yoga även på vintern

l'm back

fridelfina
6/10/17, 7:18 PM
#3

Sobea har härliga plyschyogakläder som värmer frusen yogi/yogini! Och funkar bra när man bara vill mysa omkring hemma i sköna kläder!

 
 

Upp till toppen
Annons: