Vad förväntar NI er?
Vad förväntar Ni er av denna sida? 🙂 Förväntar Ni er långa artiklar, undersökningar eller dylikt? Just vad förväntar Ni er av Mig som Sajtvärd (men också från kanske Medarbetare i framtiden)?
Ordning och reda självklart och att jag ska vara aktiv, det anser nog alla! Men nåt mer utöver det Ni anser jag ska tänka extra på?
Kan vara intressant för mig som Sajtvärd att se vilken standard Ni förväntar Er 😃 Se om jag i så fall kan leva upp till den, haha! 😎
Roligt med artiklar om yogans fördelar för välmåendet. Lite information om människor som mått bättre både fysiskt och själsligt med yoga träning.
#1 Intressant! 🙂 Ska se vad jag kan knåpa ihop under helgen sen!
En artikel/förklaring till varje sorts yoga är säkert uppskattat, med en länk till en gratis-nybörjar-video på youtube.
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#3 Ja, jag har planerat en artikel om varje sorts yoga 🙂 Det kommer absolut dyka upp! Tack för dina synpunkter!
Känn dig inte stressad av önskemålen Caliclue…jag tänkte hänga här ett tag så det kommer med tiden!
#5 Nejdå, ingen stress 🙂 Har velat göra mer artiklar men hjärnan har stått still ett tag! Har haft massa saker jag velat skriva om, saker man kommer på när man jobbar men sen glömmer man bort allt.. haha! Så ska börja skriva ned och sätta mig ned i helgen 🙂