Mulkas yoga dagbok
Hej! Jag tänkte ha en liten grej här som är precis som min växtdagbok på krukväxter, men detta är min yogadagbok istället. Blir lite bilder, jag berättar lite om vad jag gör och tipsar om olika meditationer o pass. Kommer börja att prova mig fram mera och testa olika sorters yoga, så detta blir som min lilla loggbok. 😎
Hoppas att jag kan ge er lite inspiration med detta. ☺️
- Redigerat 2023-09-16 09:02 av Pyttelite
Får vara försiktig med yogan närmaste dagarna eftersom jag sträckte ryggen idag. 😬
#2: Se till att du är uppvärmd och gör övningar försiktigt i början och inte stretchar lika långt innan du vant dig vid rörelsen, etc. ;)
Krya på dig!
#3: tack så mycket! ☺️
Idag är jag igång igen. Gjorde ett pass för nybörjare på 20 min i appen ”Simply Yoga”. Eller, jag orkade göra… eeeh… en tredjedel av passet… 😳
Så roligt att se hur det går för dig. ☺️
Du är bäst!
#0: Vad roligt med yoga det ska jag testa
Jag drivs av hästkrafter, äter som en häst och står upp när jag sover…
Vem är jag? 🤪
Kommer att börja yoga regelbundet, en kundalini grupp varje måndag. Jag har aldrig testat det förut, men eftersom en bekant håller i det hela så anmälde jag mig lite på vinst och förlust. 😁
#9: låter kul!
Längtar till på måndag!!!
#11: förstår det!
Ska kanske göra ett pass i kväll/senare idag på ca 20 minuter, både jobba med yoga och tålamod 😉
#15: Roligt med yogakurs. Det hade jag också velat gå på. 🙂
#16: Det är väldigt bra, jag blev positivt överraskad 😊☺️🌺👍
Har inte varit så aktiv med varken sajten eller yogan, men körde idag en yin yoga ca 20 minuter. har smugit sig in lite som en kvällsgrej (: