Varmt Välkommen!!
VÄLKOMMEN!!!
Jag vill poängtera att jag är ny på detta och det är liite krångligare än jag kunnat ana
Speciellt med bilder och upphovsrättslagen
Jag kommer slipa på sidan med tiden, det tar tid att bygga upp en sida fin och ståtlig! Jag ser sidan som en oslipad diamant och så kommer den kanske alltid vara då det alltid finns nåt att förbättra och göra om och uppdatera osv!
Så ha lite tålamod med mig är Ni snälla! 
Vill även passa på och fråga **vad tycker Ni hittills om sidan?
**Kom gärna med feedback, detta är VÅR sida där alla ska trivas och känna sig någorlunda nöjda!
Jag kan inte göra alla 100% nöjda men jag vill ändå ha synpunkter på vad ni hittills tycker om sidan så jag får lite synpunkter från ''utsidan'' så att säga!
Jag vet att det saknas bilder, det är som sagt krångligt och jag ska göra mitt bästa för att få ordning på det så allt blir så rätt det bara kan bli!
Men anser Ni att detta är detta en bra början?
Jag tycker sidan är jätte fin och bra articklar på framsidan man kommer till direkt, bilder är ju ingen brådska men de du gjort hittils har du lyckats bra med.
Jag själv är lite intresserad av meditation men har så otroligt svårt för de ibland då jag somnar varje gång i stort sätt även om jag sitter upp, fokuserar jag på en tanke så försvinner den efter ett tag och jag somnar direkt, vill däremot börja med yoga, så jag tittar väl förbi här ibland. :)
#1 Tusen, tusen tack! Värmer att höra 🙂 Bilderna nu är mer som en nödlösning tills jag får tag på bättre bilder, antar dom får duga så länge! 😃
Haha, då blir du ju väldigt avslappnad om du lyckas somna! 😃 Kanske börja med få minuter? Kanske… 5-10 minuter och sedan avbryta? 🙂
Jag länkade till en Youtube sida i tråden ''nybörjare'', kolla in där och klicka på länken så kanske du finner lite bra videos för nybörjare? 🙂
Tycker du byggt upp en fin sida! kommer definitivt att kika in nu och då, eftersom jag är mycket intresserad av yoga och vad det gör för kroppen och sinnet.
Meditation har jag haft svårt för innan, då jag också somnar även sittandes. Men efter att jag börjat med yoga så är det mycket lättare. Man ger kroppen vad den behöver o då har sinnet lättare att stilla sig, plus att man har en god energi efter själva yogan, så man somnar inte så lätt.
#3 Tusen tack, det värmer 🙂
Vad kul att du funnit ditt sätt att kunna meditera! 🙂
Landade just här, har inte hunnit läsa artiklarna ännu, men härligt med en sida för yoga!
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#5 Härligt att du tycker det! 🙂
Tack för ett fantastiskt initiativ! 🌺 Caliclue!
Kärlek, kraft och vitalitet till Dig 
#7 Tack själv! 🌺