Yoga & meditation iFokus

Yoga & meditation

Etikett: meditation
Läst 797 ggr
[Ellenme]
0

Härligaste efter meditation?

Vad är det allra härligaste för Dig efter du avslutat en stunds meditation? 🙂

Jag älskar känslan av lugn och harmoni efter meditation, det är som om alla spänningar bara släppt! Som om man är en liten gelé-gubbe och totalt avslappnad! Den känslan är oslagbar!

NiklasTyreso
0

Jag blir pigg och får ny energi av meditation!

[Ellenme]
0

#1 Åh, härligt! 😃

-Aida-
0

De härligaste med meditation tycker jag är att musklerna blir totalt avslappnade och sinnet med, jag mår fruktansvärt bra av lite meditation ibland, då jag inte somnar förstås, men bara ett par minuter kan verkligen göra nytta. :D

[Ellenme]
0

#3 Som mig ungefär 🙂 man mår fruktansvärt bra efteråt!

Ians
0

Det är en härlig känsla att för en stund låta sinnet gå ner i ett lugn, inte låta sig påverkas av omvärlden, att bara få vara en liten stund.

Detta ger styrka i vardagens hets, där allt pockar på . Man får en styrka att inte överreagera i situationer.

Man finner sin egen inre styrka helt enkelt. Just den känslan är magisk efter ett pass med med yoga och meditation.

[Ellenme]
0

#5 Åh, håller helt med!

[Alder]
0

Man blir som en helt ny människa efteråt.🙂

[Ellenme]
0

#7 Det är magiskt hur det är möjligt! Jag fascineras av att meditation kan ge en så mycket ro och harmoni!

[niklaeri02]
1

Jag slutar att tänka massa tankar en stund och bara är (med mantrat). Man känner sig gladare och mindre orolig efteråt.