18 maj
Hej på er, Hoppas ni har lika fint väder som vi har här. Solen skiner från en klarblå himmel, och det skall bli en 22 grader under dagen. Passade på att förena nytta med nöje denna morgon, då jag tog en rask promenadnågra hållplatser, när jag ändå var på vä hem efter en jobbnatt. Dels för att jag inte behöver stressa med det i eftermiddag/kväll innan jag skall väg till nästa natt i jobbtofflorna, och för att slippa promenera när det är varmt på eftermiddagen, då jag vaknar. Har kommit igång rätt bra nu, med mina promenader, så det är bara att fortsätta så även nästa vecka. Känner mig riktigt stolt faktiskt. Ha en underbar dag, och var rädda om er!
Skönt att du kommit igång med dina promenader!
Själv spenderade jag helgen hos pojkvännen ❤️ Igår tog vi en promenad när han kom hem från jobbet och idag har vi faktiskt bara sovit och pratat, haha 🙂 Missat det fina vädret men kvalitetstid med min fina betyder mycket!
Kom nyss hem, ska duscha och bada hund sedan får vi se vad som händer och sker.. haha!
Bra jobbat tycker jag, det är alltid skönt med promenader, det är så uppfriskande och rensar hjärnan ordentligt.
Själv har jag varit magsjuk, troligen för att jag åt cashewnötter som är min stora favorit, jag åt större mängd än jag brukar och det blev tydligen inte så bra, sambon kommer hem ikväll, så längtar efter honom, det har varit tufft ensam med magsjuka i ett par dagar med hund också som fick för sig att kissa ner både täcke och lakan fast vi var ute 30 minuter innan, men valpar är underbara! :)
#2 usch magsjuka är Inte kul, det inte! Hoppas du oiggar på dig snabbt ♥
#3 Tack. :) Jag känner mig piggare idag men det var nog för att jag kunde börja dagen med välling, har fått i mig yoghurt också idag som skulle innehålla bra bakterier för magen, vanligtvis under magsjuka får jag inte i mig så mycket men den yoghurten gick jätte bra.
#4 Krya!!! 🤗