Appar till mobilen!
Nu vill jag tipsa om appar till mobilen, vi kanske kan fylla på här med egna tips så det finns en del att ta nytta av? Det är trots allt en djungel där ute i app-världen och jag har bara dessa få att tipsa om som jag funnit bra!
Daily Yoga - Better Life
Gratis
I den appen laddar man sedan ned diverse olika appar som hör till, de appar man helt enkelt är intresserade av så har man alla sina favorit yoga-övningar på ett och samma ställe!
**
Bara Yoga GRATIS**
Gratis
En simpel app som jag använde mig mycket av i början, positionerna är lite desamma men riktigt härlig!
**
Meditation Music** - Pragar
Gratis
Harmonisk musik att lyssna till under sina meditationer, helt enkelt!
Havsmusik och dylikt.
Tackar för de tipsen! Har laddat ner meditations appen nu, ska lyssna när den är färdig laddad.
#1 Vad kul! 🙂 Ljuden passar mig perfekt, åtminstone!
Bra tips. Jag håller på och laddar ner nr 2 och nr 3 just nu. :)
#3 Hoppas du finner dom värdefulla! 🙂
Youtube har bra yoga videor, gratis! Icke att förglömma 😉
Provar mig fram just nu vilken musik/ljud som passar mig bäst för olika meditationsstunder. Så tack för tips!
#6 Varsågod :-)
Yoga Studio har jag provat. Total nybörjare men äpplen får mig mer intresserad.
Mvh // Johan
#8 Tack för tipset! :)

Denna rekommenderar jag till den som vill göra Yinyoga (väl värd 75 kr): https://play.google.com/store/apps/details?id=se.luxforlag.vila_dig_i_form&hl=sv
Har samsung gaxby express 2. Går det. Nu får hjäpa en nybörjare det här med yoga.
Och jag har bara en "mobil" så appar tillhör fortfarande det okända för mig.. Youtube däremot kan jag ju besöka. Tack Ians!🙂 Gissa om en känner sig "uråldrig"..? 😃
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#12 Jag tycker de gamla hederliga knapptelefonerna är sköna! 🙂 Man är inte lika tillgänglig då (som Facebook och mejl t.ex) vilket är himla skönt måste jag säga!