Gratis yogapass 14 dagar
Här kan du anmäla dig för yoga hemma, på jobbet, ja vart du vill, gratis under 14 dagar bara du anmäler dig före 141225: http://more.yogobe.com/gratis-yoga-online-yogobe/
Praktiska detaljer:
- Har du inte testat Yogobe ännu? Använd kampanjkod YOGOJUL när du skapar ditt kontooch få dina första 14 dagar helt gratis. Detta erbjudande gäller när du skapar ditt konto innan den 25 december.

Oj, vad konstigt inlägget ser ut i nederkant…
Man ska använda ordet "Yogojul" som kampanjkod när man skapar konto. Jag gjorde det nyss och det finns massor med pass att söka på och testa, även många pass på finska för dem som kan språket!
Ska försöka köra ettoga pass varje dag under jul och nyår så man får in vanan. Sen tycker jag att 200 kr i månaden är lite dyrt när jag redab bokat och betalat för yogaklass

Nån mer som anmält sig?
Jag har yogat nästan varje dag nu, kör Yinyoga pass på 45 minuter med Ulrika Norberg. Kör programmet på mibilen och har lurarna på och har en filt, 2 block och ett bolster som stöd i olika positioner. "Yogamattan" är ett överkast till dubbelsängen som är rätt ordentligt ihopvikt. Har en riktig yogamattan, men överkastet funkar fint. Får köra gratis fram till den 2 januari.
Detta har jag ju missat!
Men man kan ju alltid anmäla sig som vanlig medlem 😉Visst det kostarn ju lite, har anmält mig till 3 månaders träning för 499 kr vilket blir ca 166,33/ månad, inga jätte stora pengar och man kan träna precis när man vill, få inspiration och tips om hur man gör vissa rörelser.
För min del stupar ofta träning med lärare på att man skall få tiden att räcka till, men med denna träningsform så kan man ju träna precis när man har tid.

Precis Ians! Kan ju vara bra å få in en rutin under de tre månaderna, sen kanske det går att göra pass utan ledare om man tycker det är för dyrt!
Jag betalar 1800 kr för 12 veckor, så det är typ samma månadskostnad och med Yogobe kan man ta pass flera ggr om dagen om man skulle vilja, så det är ju mycket överkomligt!