Arg efter yoga
Kom nyss hem från ett yogapass och jag känner mig sjukt arg! Kände inte det innan… Varför gör jag det nu efter helt plötsligt ? 🤔
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
Ingen som har någon aning?
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
En svår fråga - vi är alla olika och oftast så känner vi inte varandra annat än via forum!
Kanske har yogan öppnat upp något inom dig? Något som du (kan vara omedvetet) tycker är jobbigt att ta itu med?
Jag frågar så för att jag själv varit i ung. samma situation och det tog mig ett tag innan jag kom på var känslan kom ifrån. När jag så kom till den punkten, så kunde jag ta itu med det och släppa det - vilket var en väldigt härlig känsla, en befrielse… Allt har sin tid och det var skönt att jag gav mig själv tålamodet att vänta ut orsaken!
Tack för ditt svar! ♡ Jag bär nog på mer än jag kan komma ihåg då jag haft ett ganska tufft liv enda sedan jag var mycket mycket liten. Min egen teori var att jag blev arg och ledsen för att sådant kom till ytan men jag ville ändå kika här med er :) Tack ♡

Jo, så är det, känslor kan komma upp till ytan av yogapass. Tror det har med att man blir självfokuserad under passen och det är väl inte så ofta vi är det så då passar känslorna på att titta fram! 👍
Jag har någon gång känt mig gråtfärdig efter pass, och tänkt att det är för att man släpper ned garden när man fokuserar på andningen och rörelser och ev mantran beroende på vilken yoga du utför.