Yoga & meditation iFokus

Yoga & meditation

Etikett: yoga
Läst 656 ggr
Valkyrija
3

Magisk känsla efter yoga

Var på en yogagruppträning för andra gången någonsin idag och … Alltså jag vet inte vad jag ska säga.. Jag älskar det !! Har alldeles ont i pannan nu(vilket jag brukar få när jag kopplar upp mig medialt) så jag antar att jag verkligen lyckades gå in i mig själv denna gång. Hade bästa instruktören också… Längtar såå tills nästa gång!
Ville bara dela med mig utav min glädje och kärlek 😃

Kram på er! ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Loris M
1

Det låter härligt! 👍Vad var det för yoga? Jag har inte heller provat yoga men har letat ett tag nu efter något som skulle passa mig. Men det är så svårt för nu finns det så många olika. Har funderat även på mindfulness.

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Valkyrija
1

Jag går på yoga hos mitt gym STC 😃 De sista 10min av passat mediterar vi/mindfullness så det är perfekt 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Loris M
1

Vad bra att du hittat något som passar dig! Hoppas att jag också snart hittar det, börjar bli lite trött efter allt letande på nätet. Och nu är det dessutom sommar uppehåll på de flesta ställen.

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi