Yoga & meditation iFokus

Yoga & meditation

Etiketteryogaallmäntutmaningarbabbel
Läst 46 ggr
[Mulka]
2023-04-17 16:52
0

Yoga challenges.

Yogautmaningar. Är det något ni brukar göra? Jag har kollat lite bland olika videor o så. Brukar ni göra yogautmaningar där ni testar/förbättrar olika yogapositioner? Jag har ett litet pass som jag försöker göra så många dagar som möjligt. Där försöker jag lära mig alla positioner som är med i passet. Efter som jag är som en pinne så försöker jag göra mig mera flexibel. Brukar ni göra sånt o hur gör ni då? Svara gärna här i tråden om ni vill.🙂

[i_love_iller_2]
2023-04-17 20:43
1

detta är ingen utmaning utan mer en rutin men jag stretchar ju varje morgon. det är väldigt viktigt att vara vig i taekwondo.

[Undertaker]
2023-04-17 20:47
1

Brukar alltid utmana mig själv men inga utmaningar i sig. Det kan för mig vara att stå i krigare 2 till exempel ytterligare 30 sekunder trots att benet skakar och svider. Att tvinga mig över gränsen när huvudet säger stopp. Eller tvinga mig lite längre när jag stretchar.

Annars kör jag inga utmaningar så som fasta challenges där man följer något någon annan skapat.

[Mulka]
2023-04-17 23:03
0

Jag kör ju på att klara av alla poser i ett särskilt pass som är bra när man är stel.😅